Kaartverkoop gestart en voorlopig programma bekend!

Eerder hebben jullie een SAVE THE DATE ontvangen en vandaag de officiële uitnodiging voor het 12.5 jarig jubileum van de master Interculturele Communicatie dat gevierd zal worden op zaterdag 22 april. Vanaf vandaag kan je online kaarten kopen voor dit feestelijke evenement!

Ook is het mogelijk om vanaf vandaag je kaarten te kopen voor de wetenschappelijke conferentie over Interculturele Communicatie die in het kader van het jubileum gehouden wordt op vrijdag 21 april.

De prijzen zijn als volgt:

Student Niet-student
Zaterdag 22 april € 17,50 € 30
Combiticket 21 & 22 april € 22,50 € 40

Deze prijzen zijn inclusief lunch, borrel en jubileumboek. Diner op vrijdag en/of zaterdag en (optionele) stadswandeling zijn voor eigen kosten.

Wil je mee dineren op vrijdag en/of zaterdag?
Vergeet dit dan niet aan te geven via het registratieformulier.
Prijsindicatie vrijdag:       3-gangen diner €32,50   (Restaurant Luden)
Prijsindicatie zaterdag:     3-gangen diner €25,95   (Restaurant PK bar & kitchen)

Koop hier je tickets en registreer je voor het jubileum en/of de conferentie.

We hopen jullie allen te zien op zaterdag 22 april en wie weet ook wel op vrijdag 21 april!

De kaartverkoop loopt tot en met 11 april 2017.