Heb jij al een ‘rich point’ opgestuurd?

Stuur jouw ‘rich point’ op voor het jubileumboek!

Zoals jullie weten wordt er in het kader van het 12.5 jarig jubileum van de master Interculturele Communicatie een jubileumboek gemaakt. De kern van dit boek zal worden gevormd door de ‘rich points’ die door jullie (studenten, alumni en docenten ICC) worden aangeleverd. Het jubileumboek zal jullie worden aangeboden op zaterdag 22 april.
Kan je helaas niet komen op zaterdag 22 april, maar wel op vrijdag de 21e dan ontvang je het jubileumboek natuurlijk op die dag. Mocht je helaas verhinderd zijn op beide dagen, dan kan er op aanvraag een digitale versie naar je opgestuurd worden.

Dus ook als je niet kan komen, stuur jouw ‘rich point’ op zodat deze mee wordt genomen in het jubileumboek!

Wat is de bedoeling?

Via dit google docs formulier kun je je verhaal (max. 300-350 woorden) uploaden.

Het idee is dat je één interculturele ervaring/’rich point’ uit je intercultureel paspoort beschrijft. Je kan hierbij denken aan een ervaring waarbij je besefte dat bepaalde kennis opgedaan bij de master je heeft geholpen om met een specifieke situatie om te gaan. Of je kan jezelf de vraag stellen: wanneer realiseerde ik mij dat bepaalde kennis opgedaan bij de master waardevol of nuttig was om een baan te krijgen en beschrijf deze situatie.

Taal: het mag aangeleverd worden in alle talen die bij de master worden of werden gegeven (Nederlands, Engels, Duits, Spaans, Italiaans, Frans, Portugees).

Lengte: 300 – 350 woorden

We vragen jou om dit formulier uiterlijk maandag 13 maart in te vullen.

Denk je nu: wat was een ‘rich point’ ook alweer? Een korte uitleg en illustrerend filmpje kan je vinden op hetzelfde formulier.
Hartelijk bedankt alvast en we zien er naar uit al jullie ‘rich points’ te lezen en te bundelen!

Bij vragen kan je een mailtje sturen naar: Gyöngyvér Lukács (gyongyver.lukacs@hotmail.com)