OPNIEUW verlengd: Stuur jouw ‘rich point’ op vóór 4 april!

Het is niet meer mogelijk om je ‘rich point’ op te sturen.

Omdat we het liefst zoveel mogelijk alumni, studenten en docenten de kans willen geven nog een ‘rich point’ op te sturen voor het prachtige jubileumboek dat wordt gemaakt, hebben we besloten de deadline hiervoor OPNIEUW te verlengen.

De deadline staat nu op dinsdag 4 april.

Dus ga er even voor zitten en zet jouw ‘rich point’ op papier!

Wat is de bedoeling?

Via dit google docs formulier kun je je verhaal (max. 300-350 woorden) uploaden.

Het idee is dat je één interculturele ervaring/’rich point’ uit je intercultureel paspoort beschrijft. Je kan hierbij denken aan een ervaring waarbij je besefte dat bepaalde kennis opgedaan bij de master je heeft geholpen om met een specifieke situatie om te gaan. Of je kan jezelf de vraag stellen: wanneer realiseerde ik mij dat bepaalde kennis opgedaan bij de master waardevol of nuttig was om een baan te krijgen en beschrijf deze situatie.

Taal: het mag aangeleverd worden in alle talen die bij de master worden of werden gegeven (Nederlands, Engels, Duits, Spaans, Italiaans, Frans, Portugees).

Lengte: 300 – 350 woorden

We vragen jou om dit formulier uiterlijk dinsdag 4 april in te vullen.

Denk je nu: wat was een ‘rich point’ ook alweer? Een korte uitleg en illustrerend filmpje kan je vinden op hetzelfde formulier.
Hartelijk bedankt alvast en we zien er naar uit al jullie ‘rich points’ te lezen en te bundelen!

Bij vragen kan je een mailtje sturen naar: Gyöngyvér Lukács (gyongyver.lukacs@hotmail.com)