AlumnICC lezing Susanna Terstal ‘Diplomatie & Communicatie in Iran’

Beste alumni van de master Interculturele Communicatie,

Wij kijken nog altijd met plezier terug op het geslaagde jubileumcongres afgelopen april ´Celebrating the richness of Intercultural Communication´. Hopelijk jullie ook!

Het waren twee mooie dagen vol sprekers, workshops, netwerken en (nieuwe) inzichten in het veld dat ons allen verbindt.

Lees hier het volledige verslag.

Na de 12,5 jarige viering van de master Interculturele Communicatie is er ook een alumninetwerk in het leven geroepen: AlumnICC.

Het doel van AlumnICC is om 2 keer per jaar een kleinschalige alumniactiviteit te organiseren (bijv. een lezing) met aansluitend een borrel om de relaties tussen alumni ICC (en de opleiding) te versterken.

Ondanks dat het een tijd stil is geweest, heeft de organisatie van AlumnICC zeker niet stil gezeten!

Jullie worden bij deze van harte uitgenodigd voor de eerstvolgende AlumnICC activiteit:

Op vrijdag 2 februari 2018, 17:30 – 18:30 zal Susanna Terstal, de Nederlandse ambassadeur in Teheran, een lezing geven getiteld: ‘Diplomatie en communicatie in Iran’.

Na afloop volgt een discussie en een borrel. Lees hier het volledige abstract.

Kaartjes koop je hier.

Tot 2 februari!